preskoči na sadržaj
Produženi boravak

Produženi boravak nije ni nastava, ni igranje, niti slobodne aktivnosti, a ponajmanje čuvanje djece, već dobro organiziran i uravnotežen oblik rada s ciljem cjelovitog razvoja učenika.

Produženi boravak je neobavezan, ali kvalitetno osmišljen odgojno-obrazovni rad s učenicima u školi nakon redovne nastave i ima svoje pedagoške, odgojne i socijalne vrijednosti. Pedagoška koncepcija rada u produženom boravku kao i u nastavi zasniva se na svim potrebama učenika kao pojedinca i konkretnim utjecajem na njih.

Učenici nakon redovite prijepodnevne nastave ne odlaze kući, nego ostaju u školi s učiteljicom. U poslijedpodnevnim satima učenici svladavaju nastavni program, imaju organizirano vrijeme za odmor i igru, tople obroke, boravak na svježem zraku. Učiteljice u produženom boravku određuju aktivnosti pomoću kojih povezuju učenje, igru i rad. Cilj je naučiti djecu kako učiti, istraživati, podučavati, proučavati i pomagati. Posebna se pažnja pridaje socijalizaciji učenika, razvijanju radnih navika i osamostavljivanju svakog pojedinog učenika kako bi razvio kompetencije i svojim životnim vještinama i stavovima pridonio razvoju društva. Uz intenzivnu suradnju s razrednicima, učitelji u produženom boravku u radu s učenicima pristupaju  svakom pojedinom učeniku individualno prema njegovim sposobnostima i interesima.

S obzirom da su učenici 8 do 10 sati u školi, rad u boravku snažno utječe na emocije učenika, sigurnost u sebe, samopoštovanje, povjerenje u prijatelje, suradnju, pomaganje, odgovornost, znatiželju, samovrednovanje, moral, osjećaj uspješnosti, ali i na pravo na na pogrešku, prihvaćanje sebe i drugih u svim svojim različitostima. Upravo učenici uključeni u rad produženog boravka pokazuju izuzetnu homogenost, visoko razvijene socijalne vještine te emocionalnu inteligenciju i toleranciju.

Učiteljice u produženom boravku najprije su odgojitelji, ali i mentori učenicima. One ih potiču, pomažu, ohrabruju i tješe kad je potrebno. Time škola postaje učenikov drugi dom sa svim obilježima ugodnog, obiteljskog i prijateljskog okruženja.

Želja nam je stvoriti osjećaj ugode i zadovoljstva kod svih učenika, odnosno...... sretno dijete koje će voljeti školu.

Produženi boravak pruža djeci i obitelji organiziran program u cilju potpunog psihofizičkog razvoja djeteta.

U našoj školi program produženog boravka organiziran je u šest odjeljenja:

 

Vrijeme i način organizacije aktivnosti:

Učenici polaze produženi boravak nakon redovne nastave u vremenu od 11:30 do 17:00 sati.

Rad produženog boravka organiziran je u šest skupina:

- tri heterogene skupine prvih razreda:

1. 1.a/1.b – 24 učenika – učiteljica Daniela Rohini Samohod/zamjena za Vlatku Kos Kabalin

2. 1.b/1.c – 26 učenika – učiteljica Marija Devčić

3. 1.c/1.d – 24 učenika – učiteljica Zemira Kulović Muslija

- dvije heterogene skupine drugih razreda:

1. 2.a/2.b – 30 učenika – učiteljica Božidarka Hrvačić

2. 2.a/2.c – 30 učenika – učiteljica Iva Dukanović

- jedna heterogena skupina trećih razreda

3.a/3.b/ 3.c/3.d – 30 učenika -  učiteljica Sašenjka Žalac



škola zadržava pravo izmjene jelovnika


Puzzle

Anketa
Koju obljetnicu škole obilježavamo ove godine?










Kalendar
« Kolovoz 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji


Korisni linkovi
Institucije
 • MZOŠ
 • Portal za škole

Dnevni tisak

Časopisi





preskoči na navigaciju