preskoči na sadržaj

Osnovna škola Gustava Krkleca Zagreb

Login
TJEDAN

PARNI (B) TJEDAN

06.05.-10.05.2024.

JELOVNIK

WAKELET ŠKOLA

VJEŠTINE PRIJATELJSTVA

Pratite



Sport

Škola partner

Zvono
Prije podne
 
1. sat  8,00 -   8,45
2. sat  8,55 -   9,40
3. sat  9,50 - 10,35
4. sat 10,40 - 11,25
5. sat 11,30 - 12,15
6. sat 12,20 - 13,05
 
7. sat 13,30 - 14,15
8. sat 14,20 - 15:05
9. sat 15,10 - 15,55
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 11. 2009.

Ukupno: 902060
Ovaj mjesec: 1821
Danas: 20
Dogodilo se...
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Radionica profesionalnog usavršavanja za učitelje u primarnom obrazovanju
Autor: Administrator , 6. 7. 2015.

Učenje utemeljeno na kompetencijama i razvoju potencijala učenika

Od 5. do 7. lipnja 2015. godine sudjelovala sam na međunarodnom stručnom skupu u Hasseltu, Belgiji za učitelje, odgajatelje i stručne suradnike u primarnom obrazovanju.


Tema je Učenje temeljeno na kompetencijama i razvoju potencijala učenika, vrlo aktualna jer traži jasno određivanje ciljeva učenja za sve učenike. Predavači su bili belgijski profesori i učitelji iz svih razina obrazovanja.

Zanimljivo predavanje je održao Pedro De Bruyckere, znanstvenik iz područja obrazovanja, istraživač i učitelj, autor knjige Urban myths about Learning and Education. Iz njegovog predavanja su se mogle iščitati tri teze: da postoje neodrživi mitovi o učenju i stilovima učenja, da učenje treba biti aktivno i da ne postoje digitalni urođenici. Mišljenja je da je za učenje potrebno vrijeme, napor i motivacija, pritom se mora voditi računa o mogućnosti koncentracije učenika, što je kod manje djece 8 do 10 minuta, a maksimalno do 20 minuta u starijoj dobi. Naglašava da je redovito svakodnevno učenje po 20 minuta dnevno vrijednije nego da se jednom do dvaput tjedno uči po dva sata. Podcrtava važnost bazičnih znanja kao osnova učenja i ističe važnost aktivnog učenja tj. aktiviranja misaonih procesa tijekom učenja rabeći različite metode i postupke u radu s učenicima. Potičući misaone aktivnosti potičemo učenje i zapamćivanje.

Radionice koje su potom uslijedile služile su za praktično iskušavanje naših potencijala i spoznavanje važnosti uvođenja igara i noviteta u svakodnevnu praksu. Zanimljivo je stajalište belgijskih kolega o uporabi IKT u nastavi. Oni je svakodnevno koriste, ciljano i usmjereno na aktivnosti učenika. Sadržaji koje pritom biraju usmjereni su na rješavanje problema, učenje otkrivanjem, provjeravanje znanja različitim kvizovima.

Pogledajte sve fotografije!

Imali smo vremena i za neformalna druženja tijekom koji smo razmjenjivali iskustva iz svakodnevne prakse, stvarali profesionalne veze za rad na budućim projektima bilo na eTwinningu ili Erasmus +.

Gordana Vuglec, učiteljica savjetnica





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju