Datum objave: 25. travnja 2025.
Kategorija: Nekategorizirano

Vjeronauk na malo drugačiji način

Nakon odrađene 4.teme: Dekalog – uputnik za život u dogovoru s vjeroučiteljicom učenici 7.a, b i d razreda su svoje znanje o 10 Božjih zapovijedi pokazali na malo drugačiji način. Počeli smo kratkim uvodom o 10 Božjih zapovijedi, njihovoj svrsi i značenju u kršćanskoj tradiciji. Na postavljeno glavno pitanje „Jesu li 10 Božjih zapovijedi još uvijek relevantne u današnjem društvu?“ učenici su dobili tvrdnje vezane uz 10 Božjih zapovijedi koje su trebali argumentirati. Učenici 7.b i 7.d su svoje argumente iznosili u debati u krugu, tj. „okruglom stolu“ na način da je svaki učenik iznosio svoje mišljenje o određenoj tvrdnji. Svi su učenici sudjelovali i razmjenjivali svoja mišljenja. 7.a razred je imao pravu debatu tako da su učenici bili podijeljeni u dvije skupine: ZA – učenici koji smatraju da su zapovijedi i danas važne, i PROTIV – učenici koji misle da bi ih trebalo prilagoditi ili zamijeniti modernijim etičkim principima. Uz dvije skupine važnu su ulogu imali i sudci koji su ocjenjivali argumente. Učenicima se ovaj način učenja jako svidio što  se može vidjeti iz njihovih osvrta na debatu:

„Debata je bila veoma krasna i divna. Vidi se da se profesorica brine za naše mentalno zdravlje ovim ocjenjivanjem jer nema stresa. Ništa ne bi promijenila, samo drugu temu. Htjela bi ovo imati umjesto odgovaranja i ispita. Hvala vam!“

„Meni se svidjelo argumentirati na debati protiv drugih jer je ponekad dobro objašnjavati zašto su neke zapovijedi dobre ili loše u našem životu. Definitivno bih htjela da se ovako nešto ponovi jer isto nam razvija mozak i možemo kroz debate nešto novo i naučiti i zabaviti se u sudjelovanju.“

„Ovaj način mi se sviđa jer volim slušati što drugi misle oko teme.“

„Ovaj način rada bio je zabavniji od tipičnog učenja. Bio sam samo jednom, ali bilo je jako zanimljivo slušati debate i argumente. Rado bih to ponovio.“

„Ja se potpuno slažem da se ovakve debate trebaju održati više. Vrijedno je čuti svačije misli i ukuse o nečemu jer zbog drugih možemo promijeniti svoje mišljenje i stranu u kojoj jesmo zato jer je ta druga strana možda puno bolja..“

„U ovoj debati svidjelo mi se to što smo rekli naša mišljenja. Bolji je način učenja. Sviđa mi se što ne moramo učiti od riječi do riječi već izražavamo mišljenja i pamtimo na zabavniji način. I sviđa mi se što profa misli na zabavniji način, a ne samo da je ovo posao i mislite na nas.“

Kristina Raič, vjeroučiteljica

Pročitajte još

Marijini obroci

Marijini obroci

Ove korizme, učenici 6.a razreda uključili su se u akciju „Za obrok i znanje kroz malo odricanje“. Ideja je bila skupiti potrebnu donaciju za hranu i obrazovanje za jedno dijete, međutim, učenici su uz vjeroučiteljicu Kristinu Raič, skupili donaciju za petero djece....

Skip to content