Produženi boravak nije ni nastava, ni igranje, niti slobodne aktivnosti, a ponajmanje čuvanje djece, već dobro organiziran i uravnotežen oblik rada s ciljem cjelovitog razvoja učenika.
Produženi boravak je neobavezan, ali kvalitetno osmišljen odgojno-obrazovni rad s učenicima u školi nakon redovne nastave i ima svoje pedagoške, odgojne i socijalne vrijednosti. Pedagoška koncepcija rada u produženom boravku kao i u nastavi zasniva se na svim potrebama učenika kao pojedinca i konkretnim utjecajem na njih.
Učenici nakon redovite prijepodnevne nastave ne odlaze kući, nego ostaju u školi s učiteljicom. U poslijedpodnevnim satima učenici svladavaju nastavni program, imaju organizirano vrijeme za odmor i igru, tople obroke, boravak na svježem zraku. Učiteljice u produženom boravku određuju aktivnosti pomoću kojih povezuju učenje, igru i rad. Cilj je naučiti djecu kako učiti, istraživati, podučavati, proučavati i pomagati. Posebna se pažnja pridaje socijalizaciji učenika, razvijanju radnih navika i osamostavljivanju svakog pojedinog učenika kako bi razvio kompetencije i svojim životnim vještinama i stavovima pridonio razvoju društva. Uz intenzivnu suradnju s razrednicima, učitelji u produženom boravku u radu s učenicima pristupaju svakom pojedinom učeniku individualno prema njegovim sposobnostima i interesima.
S obzirom da su učenici 8 do 10 sati u školi, rad u boravku snažno utječe na emocije učenika, sigurnost u sebe, samopoštovanje, povjerenje u prijatelje, suradnju, pomaganje, odgovornost, znatiželju, samovrednovanje, moral, osjećaj uspješnosti, ali i na pravo na na pogrešku, prihvaćanje sebe i drugih u svim svojim različitostima. Upravo učenici uključeni u rad produženog boravka pokazuju izuzetnu homogenost, visoko razvijene socijalne vještine te emocionalnu inteligenciju i toleranciju.
Učiteljice u produženom boravku najprije su odgojitelji, ali i mentori učenicima. One ih potiču, pomažu, ohrabruju i tješe kad je potrebno. Time škola postaje učenikov drugi dom sa svim obilježima ugodnog, obiteljskog i prijateljskog okruženja.
Želja nam je stvoriti osjećaj ugode i zadovoljstva kod svih učenika, odnosno…… sretno dijete koje će voljeti školu.
Produženi boravak pruža djeci i obitelji organiziran program u cilju potpunog psihofizičkog razvoja djeteta.
U našoj školi program produženog boravka organiziran je u osam odjeljenja.
Vrijeme i način organizacije aktivnosti:
Učenici polaze produženi boravak nakon redovne nastave u vremenu od 11:30 do 17:00 sati.