preskoči na sadržaj

Osnovna škola Gustava Krkleca Zagreb

Login
TJEDAN

PARNI (B) 14.10. - 18.10.

Pisane provjere

Vremenik pisanih provjera
znanja predmetne nastave

Jelovnik


JELOVNIK

škola zadržava pravo izmjene jelovnika

Pratite



Anketa
Koliko obroka dnevno pojedeš?





Puzzle

preview35 piece

preview16 piece

 

Zvono
Prije podne
 
1. sat  8,00 -   8,45
2. sat  8,50 -   9,35
3. sat  9,45 - 10,30
4. sat 10,40 - 11,25
5. sat 11,30 - 12,15
6. sat 12,20 - 13,05
 
Poslije podne
 
1.(7.) sat 13,10 - 13,55
2.(8.) sat 14,00 - 14,45
3.(9.) sat 15,00 - 15,45
4.(10.) sat 15,50 - 16,35
5.(11.) sat 16,40 - 17,25
6.(12.) sat 17,30 - 18,15
Kalendar
« Kolovoz 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 11. 2009.

Ukupno: 500089
Ovaj mjesec: 6199
Danas: 50
Produženi boravak

Produženi boravak nije ni nastava, ni igranje, niti slobodne aktivnosti, a ponajmanje čuvanje djece, već dobro organiziran i uravnotežen oblik rada s ciljem cjelovitog razvoja učenika.

Produženi boravak je neobavezan, ali kvalitetno osmišljen odgojno-obrazovni rad s učenicima u školi nakon redovne nastave i ima svoje pedagoške, odgojne i socijalne vrijednosti. Pedagoška koncepcija rada u produženom boravku kao i u nastavi zasniva se na svim potrebama učenika kao pojedinca i konkretnim utjecajem na njih.

Učenici nakon redovite prijepodnevne nastave ne odlaze kući, nego ostaju u školi s učiteljicom. U poslijedpodnevnim satima učenici svladavaju nastavni program, imaju organizirano vrijeme za odmor i igru, tople obroke, boravak na svježem zraku. Učiteljice u produženom boravku određuju aktivnosti pomoću kojih povezuju učenje, igru i rad. Cilj je naučiti djecu kako učiti, istraživati, podučavati, proučavati i pomagati. Posebna se pažnja pridaje socijalizaciji učenika, razvijanju radnih navika i osamostavljivanju svakog pojedinog učenika kako bi razvio kompetencije i svojim životnim vještinama i stavovima pridonio razvoju društva. Uz intenzivnu suradnju s razrednicima, učitelji u produženom boravku u radu s učenicima pristupaju  svakom pojedinom učeniku individualno prema njegovim sposobnostima i interesima.

S obzirom da su učenici 8 do 10 sati u školi, rad u boravku snažno utječe na emocije učenika, sigurnost u sebe, samopoštovanje, povjerenje u prijatelje, suradnju, pomaganje, odgovornost, znatiželju, samovrednovanje, moral, osjećaj uspješnosti, ali i na pravo na na pogrešku, prihvaćanje sebe i drugih u svim svojim različitostima. Upravo učenici uključeni u rad produženog boravka pokazuju izuzetnu homogenost, visoko razvijene socijalne vještine te emocionalnu inteligenciju i toleranciju.

Učiteljice u produženom boravku najprije su odgojitelji, ali i mentori učenicima. One ih potiču, pomažu, ohrabruju i tješe kad je potrebno. Time škola postaje učenikov drugi dom sa svim obilježima ugodnog, obiteljskog i prijateljskog okruženja.

Želja nam je stvoriti osjećaj ugode i zadovoljstva kod svih učenika, odnosno...... sretno dijete koje će voljeti školu.

Produženi boravak pruža djeci i obitelji organiziran program u cilju potpunog psihofizičkog razvoja djeteta.

U našoj školi program produženog boravka organiziran je u osam odjeljenja.

 

Vrijeme i način organizacije aktivnosti:

Učenici polaze produženi boravak nakon redovne nastave u vremenu od 11:30 do 17:00 sati.

 

preskoči na navigaciju