preskoči na sadržaj

Osnovna škola Gustava Krkleca Zagreb

Login
TJEDAN

NEPARNI (A) 10.12. - 14.12.

Jelovnik


JELOVNIK

škola zadržava pravo izmjene jelovnika

Anketa
Kakav očekuješ uspjeh ove školske godine?




Puzzle

preview12 piece

preview24 piece

 

Zvono
Prije podne
 
1. sat  8,00 -   8,45
2. sat  8,50 -   9,35
3. sat  9,45 - 10,30
4. sat 10,40 - 11,25
5. sat 11,30 - 12,15
6. sat 12,20 - 13,05
 
Poslije podne
 
1.(7.) sat 13,10 - 13,55
2.(8.) sat 14,00 - 14,45
3.(9.) sat 15,00 - 15,45
4.(10.) sat 15,50 - 16,35
5.(11.) sat 16,40 - 17,25
6.(12.) sat 17,30 - 18,15
Kalendar
« Kolovoz 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 11. 2009.

Ukupno: 457949
Ovaj mjesec: 2081
Danas: 27
Produženi boravak

Produženi boravak nije ni nastava, ni igranje, niti slobodne aktivnosti, a ponajmanje čuvanje djece, već dobro organiziran i uravnotežen oblik rada s ciljem cjelovitog razvoja učenika.

Produženi boravak je neobavezan, ali kvalitetno osmišljen odgojno-obrazovni rad s učenicima u školi nakon redovne nastave i ima svoje pedagoške, odgojne i socijalne vrijednosti. Pedagoška koncepcija rada u produženom boravku kao i u nastavi zasniva se na svim potrebama učenika kao pojedinca i konkretnim utjecajem na njih.

Učenici nakon redovite prijepodnevne nastave ne odlaze kući, nego ostaju u školi s učiteljicom. U poslijedpodnevnim satima učenici svladavaju nastavni program, imaju organizirano vrijeme za odmor i igru, tople obroke, boravak na svježem zraku. Učiteljice u produženom boravku određuju aktivnosti pomoću kojih povezuju učenje, igru i rad. Cilj je naučiti djecu kako učiti, istraživati, podučavati, proučavati i pomagati. Posebna se pažnja pridaje socijalizaciji učenika, razvijanju radnih navika i osamostavljivanju svakog pojedinog učenika kako bi razvio kompetencije i svojim životnim vještinama i stavovima pridonio razvoju društva. Uz intenzivnu suradnju s razrednicima, učitelji u produženom boravku u radu s učenicima pristupaju  svakom pojedinom učeniku individualno prema njegovim sposobnostima i interesima.

S obzirom da su učenici 8 do 10 sati u školi, rad u boravku snažno utječe na emocije učenika, sigurnost u sebe, samopoštovanje, povjerenje u prijatelje, suradnju, pomaganje, odgovornost, znatiželju, samovrednovanje, moral, osjećaj uspješnosti, ali i na pravo na na pogrešku, prihvaćanje sebe i drugih u svim svojim različitostima. Upravo učenici uključeni u rad produženog boravka pokazuju izuzetnu homogenost, visoko razvijene socijalne vještine te emocionalnu inteligenciju i toleranciju.

Učiteljice u produženom boravku najprije su odgojitelji, ali i mentori učenicima. One ih potiču, pomažu, ohrabruju i tješe kad je potrebno. Time škola postaje učenikov drugi dom sa svim obilježima ugodnog, obiteljskog i prijateljskog okruženja.

Želja nam je stvoriti osjećaj ugode i zadovoljstva kod svih učenika, odnosno...... sretno dijete koje će voljeti školu.

Produženi boravak pruža djeci i obitelji organiziran program u cilju potpunog psihofizičkog razvoja djeteta.

U našoj školi program produženog boravka organiziran je u osam odjeljenja.

 

Vrijeme i način organizacije aktivnosti:

Učenici polaze produženi boravak nakon redovne nastave u vremenu od 11:30 do 17:00 sati.

 

preskoči na navigaciju