preskoči na sadržaj

Osnovna škola Gustava Krkleca Zagreb

Login
TJEDAN

PARNI (B) TJEDAN

8.04.-12.04.2024.

JELOVNIK

WAKELET ŠKOLA

VJEŠTINE PRIJATELJSTVA

Pratite



Sport

Škola partner

Zvono
Prije podne
 
1. sat  8,00 -   8,45
2. sat  8,55 -   9,40
3. sat  9,50 - 10,35
4. sat 10,40 - 11,25
5. sat 11,30 - 12,15
6. sat 12,20 - 13,05
 
7. sat 13,30 - 14,15
8. sat 14,20 - 15:05
9. sat 15,10 - 15,55
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 11. 2009.

Ukupno: 896865
Ovaj mjesec: 4293
Danas: 21
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ALCOR projekt
Autor: Sandra Doblanović, 1. 7. 2022.

Ove školske godine školska psihologinja Mirna Glavinić pridružila se ispred Osnovne škole Gustava Krkleca projektu ALCOR kao suradnica Pučkog otvorenog učilišta „Korak po korak“. ALCOR projekt je Erasmus+ projekt koji će trajati od zime 2021. do ljeta 2023. s ciljem poticanja višejezičnog učenja kroz korištenje digitalnih alata te ohrabrivanjem roditeljskog angažmana učenika inojezičara u sudjelovanju rada škole. 


Pučko otvoreno učilište „Korak po korak“ dio je mreže šest partnerskih organizacija koje dolaze iz četiri europske zemlje (Hrvatska, Estonija, Italija i Nizozemska). Misija projekta je poticati višejezičnost u osnovnom obrazovanju jer se na temelju istraživanja utvrdilo da višejezično dijete ne može dosegnuti svoj puni potencijal ako se njegov/njezin potpuni identitet ne prihvati i integrira u obrazovni proces, uključujući i sve jezike kojima dijete govori.

Tijekom dvije godine sudjelovat će u četiri međunarodna studijska posjeta. Tijekom tih studijskih posjeta odgojno-obrazovni djelatnici iz Hrvatske, Nizozemske, Italije i Estonije učit će jedni od drugih i razmjenjivati praktična iskustva te stvoriti zajednicu prakse s odgojno-obrazovnim djelatnicima iz različitih zemalja EU. Također tijekom studijskih posjeta radit će se na oblikovanju materijala za učenike inojezičare kao i implementaciji materijala u hrvatskim školama za učenike kojima hrvatski nije prvi jezik.

Tijekom mjeseca svibnja 2022. za vrijeme studijskog posjeta Nizozemskoj školska psihologinja je zajedno s odgojno-obrazovnim djelatnicima iz drugih zemalja EU, koje sudjeluju u projektu, posjetila Optimist International School u gradu Hoofddorp u blizini Amsterdama. Navedena osnovna škola potiče višejezičnost u razrednom okruženju te ima oznaku language friendly school. Uz posjetu internacionalnoj školi, tijekom tri dana studijske posjete slušala su se predavanja uz razmjenu iskustva na temu inkluzivnog obrazovanja i uloge prvog djetetovog jezika. Također, na edukaciji je predstavljen dosadašnji rad Osnovne škole Gustava Krkleca na temu multijezičnosti  i integracije djece azilanata i tražitelja azila. 

Zaključno, naša škola po pitanju integracije inojezičara ne zaostaje za drugim zemljama EU koje sudjeluje u projektu, a po mnogočemu prednjačimo što svakako potvrđuju primjeri dobre prakse.

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju